Tetamu Diraja (:

SEHARI DI KUALA SEPETANG...


Sehari di Kuala Sepetang adalah pengalaman yang amat menarikkk! (=
motifnya kami datang sini adalah untuk membuat kajian  Geografi..... 
di jadikan sebab..hanya 1 kelas je yang tak ambik geografi...
kami juga terpaksa ikut ....walaupun kelas kami ambik ekonomi....
tetapi..pengalaman disana berguna juga untuk kami terutama untuk subjek pengajian AM.....
So...kata orang ' sambil berenang minum air..." hehhe...
Hari yang sangatttttt menyeronokkan.....
Time nie otak gila-gila..dan taktau kenapa boleh jadi macam tuh....hhehe...
tangkap gambar banyak-banyak...
dah macam model tak berbayar....huhuhu...ape-ponnn kami BESTTTT! Jom layan separuh daripada gambar-gambar yang telah diambil.....huhuhu..... (=


























ingat kat luar negara je ke ada dolphin....
jangan terkejut ..kat kuala sepetang pon ada dolphin...

comel giler....tapi 3 kali je dolphin tu timbul..pastu dah takde...
x caye....tengok la...
time nih..dolphin tu tngah dok ngikut bot pelajar perempuan....
mybe dolphin tu tertarik kat pompuan je kot...hahaha....
video