Tetamu Diraja (:

Dia Paling Comel ;D




Syifa Alisya....tu la name anak sedara aku yang paling kecik....
umur dia 2 tahun..
dia nie satu-satunya cucu perempuan yang ada dalam keluarga Pak Baser....
macam-macam telatah dia buat...
sampai aku dah tak larat nak melayan....
hah...nie ade satu klip vedio yang aku nak kongsikan dengan korang....
aku terasa dia comel sangat malam tu...
so..dengan sepantas kilatnye aku pon rakamlah aksi cute dia tu...
aku pon tak paham...apasallah  si Alisya nie asyik senyum jekk malam tu....
tapi..malam tu memang syok giler la...dok melayan karenah dia...
aku nie memang suka budak-budak.....
tapi bila deorang nangis tu la yang tak tahan....heheehe
pepepon...jommm kita tengok klip nie dulu.....
okaih...hope korang enjoy... =D
kalau tak suka..toksah layan...
just untuk menghiburkan hati je.....selamat menonton la ye... (=


















Senyum Slalu Hati Jadi Rindu... (=