Tetamu Diraja (:

Happay Birthday To Me...


 SWEET 19.... (^____^)

Alhamdulillah...
pada 18/8/2011 hari khamis lepas umur aku genap 19 tahun..
terima kasih kepada ahli keluarga dan kawan-kawan yang sampaikan ucapan selamat hari lahir pada aku .
terima kasih yang teristimewa buat sahabat/teman/kawan aku yang bernama Masliana....
dalam dia dok sibuk-sibuk buat persiapan nak berangkat ke Mesir..
dia masih ingat lagi hari lahir aku...
aku terharu sangat dengan dia..
terima kasih sangat sebab bagi hadiah baju yang sangat comelll kepada aku...colour biru tu...
warna kegemaran aku...aku suka sangatttttt.. (=
tapi aku sedih..sebab mas dah nak bertolak ke mesir...hari rabu tu adalah last time aku jumpa dia...
sebelum dia pergi Mesir..banyak nasihat dan ilmu yang dia kongsi dengan aku.....
dialah sahabat yang paling aku sayang....
sentiasa memberi kata semangat dan nasihat kala aku dalam buntu....
sahabat yang membimbing aku ke jalan kebenaran dan jalan menuju Allah....
banyak pengetahuan dan pengalaman yang berguna aku dapat daripada masliana...terima kasih mas...

" MUMTAZ ALLAH"
ayat yang terakhir mas suruh aku ingat kala aku putus asa atau tak bersemangat...
aku betul-betul tersentuh..sebak hati aku...

itu adalah hadiah yang paling istimewa yang pernah aku dapat daripada seorang kawan yang bergelar sahabat sejati....

tak lupa juga kepada kawan aku Ainatul Mardiah yang mendoakan aku...
terima kasih sangatttttt....

sebenarnya sempena hari lahir aku ini....
aku tak mengharapkan hadiah pun...
tapi kalau nak bagi apasalahnye..kecik tapak tangan padang bola aku tadahkan..hehehe gurau je..
yang aku perlukan hanyalah setangkai doa daripada seorang kawan..
yang lahir jujur ikhlas daripada hati mereka....
supaya aku dapat terus bernafas di muka bumi ini dengan penuh keredhaan Allah...
umur dan ibadah aku diberkati oleh Allah..

"Doa itu senjata umat Islam"