Tetamu Diraja (:

Akhirnya.... (=




fuhhh.....
akhirnya siap jugak slaid Pengajian AM 2 aku tu....
4.4.2011 tarikh aku buat pembentangan.....
tapi disebabkan tarikh tu bertentangan dengan MUET...
so... ditangguhkan la....

tau tak..
tajuk pembentangan aku susah la ...
tajuknya..."PENYAKIT BERBAHAYA"...
meliputi punca,kesan,simptom dan langkah....
banyak tak..!
setakat nie aku dah siapkan 32 slaid....
mybe ade lagi yang nak ditambah kot...
untuk tajuk nie..
aku FOKUS pada penyakit...
Kencing Manis, Serangan Jantung ,Barah Payudara dan juga Obesiti.....

mula-mula memang tak ada semangat nak buat....
sebab banyak benda nak dicari, taip lagi, susun dan edit.....
ada maklumat yang tak ada la...susah nak cari..pastu bila taip kata kunci yang betul-betul baru muncul maklumat yang aku nak cari tu.....haishhh....sakit otak....

tak pasal-pasal kena belajar BIOLOGI balik...
kalau time tingkatan 5 dulu boleh la tahan lagi....paham...coz ambik kelas sains la katakan...-____-"
time tingkatan 6 nie aku dah tukar aliran...
aku amik ekonomi pulak...sains fizikal...dan bukan Sains tulen lagi....
so otak aku agak-agak pening la jugak nak buatnya...
nak fahamkan istilah-istilah sains perubatan...
nama pun pelik-pelik...berbelit-belit lidah aku nak nyebutnye....
contohnye macam...HIATUS HERNIA, HIPERLIPIDEMIA....
haishhh...susah jugak la nak nyebutnya...
tak tau la nanti time pembentangan kat dalam kelas nanti....
apa la agaknya yang aku sebut....adoih.. = ; =

hope time pembentangan nanti aku tak gagap....
hah...dalam slaid aku tu..
aku banyak letak gambar ngeri-ngeri...
so kepada kawan-kawan yang lemah semangat bersedialah anda..hahaha.
well...kata tajuk "PENYAKIT BERBAHAYA" so pengisiannya juga perlu ganas...hehe
taklah..yang ganas tu takda... tapi ngeri sikit tu ada....
okaih...tu je yang aku nak cerita hari nie....
see u soon.. (=